Klachtenprocedure

laatst bijgewerkt maart 2022

Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over de gang van zaken op Binnenste Buiten. Het is van belang dat u hier niet zelf mee blijft lopen maar deze deelt zodat we dit wellicht gezamenlijk kunnen oplossen.

 

Bespreek de klacht met de begeleiding, directie, rechtstreeks of met een vertrouwenspersoon.

Maak een afspraak voor een gesprek. Zo is er de tijd om de klacht op een rustig moment te bespreken.

Of ga een gesprek aan met de vertrouwenspersoon van de zorgboerderij.
Dit is: Flory van Eck, telefoon: 06-10495416, E-mail: mail@zorgboerderijlandleven.nl

 Als de gevoerde gesprekken niet het gewenste resultaat hebben kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie. Hieronder treft u meer informatie aan hoe u dit kunt doen:

 

Voor deelnemers die onder Juvent vallen:

https://www.juvent.nl/meer/niet-tevreden-over-juvent/klachtenregeling/

 

Voor deelnemers die ingeschreven staan bij een school:

Neem contact op met de desbetreffende school om de klachtenprocedure te bespreken.

 

Voor deelnemers waarbij Binnenste Buiten onderaannemer is:

Neem contact op met de desbetreffende hoofdaannemer om de klachtenprocedure te bespreken.

 

 Wie kan er een klacht indienen?

Iedereen die zorg of ondersteuning van Binnenste Buiten krijgt kan een klacht indienen.

Contact opnemen

Binnenste Buiten v.o.f.
Havendijk 5
4583RW, Terhole
info@zorgbb.nl